Beste patiënt(e)

Wist u dat 600.000 mensen bang zijn voor de tandarts?

Wij waarderen erg uw mening en feedback!
Dit helpt andere patiënten echt vooruit! Zo merken we dit o.a. bij angstige patiënten die zich inschrijven.
Ze vertellen: door de mooie input van onze patiënten hebben ze zich durven aanmelden

Verder geven we heel graag aan dat de vele positieve reacties ons hele team een extra drive geven.
Dit stimuleert onze passie nog verder in onze zorg naar u!

Uw score geeft een reëel beeld van wie we zijn voor de buitenwereld. 
Voor een juist beeld hebben we minstens 100 scores nodig Onze patiënten en ons team zijn immers één geheel.

Bedankt!
Tandartsenpost Hoensbroek

Recensies





(de informatie wordt niet direct op de website getoond, maar wordt intern behandeld. Hierna zal deze op de website komen te staan)
* Verplicht veld

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook onze privacy verklaring. Door op verzenden te drukken gaat u hiermee akkoord.

Recensies

Michael Schoemans, 18-5-2018

Uw behandeling: algemeen.

Beste mensen,

Ben na misschien 6 of 7 jaar woensdag j.l weer eens bij een van uw tandartsen geweest. Was wel nodig nà zo’n lange afwezigheid.

Ben ook voor de eerste keer in het gebouw van het voormalige postkantoor moeten komen. Ook dat was even wennen.

Al met al is alles uitstekend bevallen. Dit mailtje moet dan maar een review voorstellen.

De ontvangst is bijzonder hartelijk. De wachttijd te minimaliseren. De behandeling door de tandarts en zijn assistenten super. Verder geen tip voor verbetering. Wel dat  ik meteen na de behandeling een nieuwe afspraak heb gemaakt voor de volgende controle. Dus een verbeter-tip voor mij.

Veel succes gewenst in jullie belangrijke job ter ondersteuning van de volksgezondheid, om het zo maar te noemen.

Nog fijne dagen.


Pierre Hensgens, 21-11-2017

Uw behandeling: Gebitsrenovatie.

Tandarts Milou Voncken, een vakvrouw,  hoe ze mij over de angst heeft geholpen, hoe ze me behandeld en geadviseerd heeft en voor een geweldig eindresultaat heeft gezorgd waar ik me lachend mee kan laten zien.

Top, wat een goed team met haar assistentes.


Marga Nieboer, 4-4-2017

Uw behandeling: Eerste kennismaking met de praktijk. 

Geweldig! Ik ben een extreem angstige patiënt. Na dit bezoek ga ik vol vertrouwen de behandelingen in. Super rustige en deskundige mensen!


Michiel Demacker; 1-5-2016

Uw behandeling: bezoek weekenddienst ivm heftige kiespijn.

Nogmaals wil ik u mijn welgemeende complimenten overbrengen betreffende die wijze waarop u mij vandaag, zondag 1 mei, heeft behandelt. De hevige klachten waarmee ik mij vandaag bij u heb gemeld zijn nagenoeg geheel verdwenen. De wijze waarop u mij heeft behandelt, wetende dat ik een vreemde patiënt voor u ben daar mijn eigen tandarts wegens vakantie is gesloten, met in ogenschouw nemende dat het voor u en uw gehele team ook een zondag betreft, past alleen een groot compliment.


Eefje Sijsteremans; 14-3-2016

Uw behandeling: trekken tanden bij zoontje.

Wegens omstandigheden moesten twee tanden van mijn zesjarig zoontje getrokken worden (overige niet vanwege gaatjes of zoiets dergelijks). In eerste instantie overwoog ik om dit onder narcose te laten doen, maar dit werd mij afgeraden. Door de betrokken houding en het weloverwogen advies ben ik overgehaald om het toch middels plaatselijke verdoving te laten doen. Uiteindelijk hebben we een afspraak gemaakt om de tanden te laten trekken. De tandarts en de assistente maakten ruim de tijd om de behandeling in een prettige sfeer op zo'n manier uit te voeren dat het zo pijnloos mogelijk was. De bejegening naar zowel mijn zoon als naar mij was erg prettig. 


Jeroen Dijkstra; 20-05-2015

Uw behandeling: Renovatie van mijn bovengebit.

Uw reactie: De tandarts en de assistente werkten zeer netjes en snel, ik ben uiterst tevreden over het resultaat en over de behandeling zelf. 

Voor behandeling:      Na behandeling:  

 

Wiel van Herten; 03-05-2015

Uw behandeling: Vage klachten aan een tand. 

Uw reactie: Bij de controle werd de tand met de vage klachten gecontroleerd en er werd geen gaatje gevonden. Ter verdere controle is een foto gemaakt. Ook hier werd niet zichtbaar waar de klachten vandaan kwamen. In het weekend voor Koningsdag begonnen de tandklachten erger te worden. Op zondag heb ik een e-mail naar de tandarts Rabs gestuurd en ik kreeg dezelfde dag een bericht terug. Op dinsdag was de agenda vol en op woensdag was er tijd. Dinsdag belde een assistente mij met de mededeling dat er een patiënt uitgevallen was en ik kon op dit tijdstip naar de tandarts komen. De assistentes hebben diverse test uitgevoerd en de resultaten besproken met de tandarts. Omdat er geen directe aanleiding voor mijn klachten te vinden was, besloot de tandarts een oude vulling te vervangen. Ik kreeg duidelijke uitleg dat de behandeling misschien niet de oplossing van mijn klachten kon zijn. Gelukkig was dit niet het geval. Mijn pijnklachten zijn opgelost. Ik ben de tandartsenpost Hoensbroek dankbaar voor de goede behandeling en de inzet van assistentes en tandarts. Ik ben zeer tevreden over de tandarts en zijn assistentes. Ga zo door met de behandeling van de patiënten.

 

Huub Coenen; 21-12-2014

Uw behandeling: Controle en algeheel onderhoud.

Uw reactie: Zeer tevreden, rustige behandeling, en altijd vriendelijk. Geen lange wachttijden in de wachtkamer.


Websiteinstellingen
Verberg
Verberg
Verberg
Verberg
Verberg
Verberg